Be Active, ul. Zachodnia 7/5A, 30-350 Kraków
+48 506 337 059
  • img
fizjoterapeuta ruczaj 1

Terapia Ruchem oraz Warsztaty w Be Active


Be Active to nie tylko Osteopatia i Rehabilitacja, ale także TERAPIA RUCHEM!

Mamy dla Was zajęcia z Jogi terapeutycznej z Olą Uruszczak, Pilates Katarzyną Kowalczyk oraz trening funkcjonalny z Mateuszem Dudek.

Możecie więc spodziewać się indywidualnego podejścia.

Zajęcia z naszymi dziewczynami oraz Mateuszem pozwolą Wam bezpiecznie wzmocnić lub rozluźnić problematyczne obszary Waszego ciała.

Kasia i Mateusz, którzy poprowadzą dla Was zajęcia, są fizjoterapeutami, a Kasia dodatkowo jest studentką osteopatii. Nie umkną im zatem Wasze zdrowotne problemy.

Pamiętaj - ruch to życie i często niezastąpiona forma terapii.

Więcej informacji na temat prowadzonych zajęć w Be Active poniżej:

Pilates & zdrowy kręgosłup w Be Active

Pilates jest to system ćwiczeń, który wpływa nie tylko na Twoje ciało , ale również pozwoli uwolnić Twój umysł z nadmiaru informacji którymi jesteśmy obarczeni każdego dnia.

Cechy metody Pilates, takie jak koncentracja, równowaga precyzja oraz płynność ruchu połączona z oddechem, pozwolą zwiększyć Ci świadomość swojego ciała i kontrolę nad stabilizacją.

Dzięki zajęciom Pilates prowadzonym przez fizjoterapeutę w Be Active, możesz całkowicie wykorzystać swój trening oraz zapobiec urazom w przyszłości.

Zrównoważony ruch prowadzi do integracji układu nerwowego z mięśniami i stawami, co warunkuje poruszanie się ciała w harmonijny i dynamiczny sposób.


Jakie korzyści płyną z zajęć Pilates w Be Active?

Ćwiczenia Pilates pomogą Ci w utrzymaniu prawidłowej masy ciała.

Wysmukleniu sylwetki.

W późnieniu procesów starzenia.

Zajęcia te wpłyną również na wzmocnienie Twojej siły mięśniowej, elastyczności mięśni.

Poprawią Twoją koordynację utrzymując ciało w prawidłowym balansie.

Jeżeli interesuje Cię taka forma aktywności ruchowej zapraszamy na zajęcia indywidualne i grupowe z fizjoterapeutą oraz studentką osteopatii mgr Katarzyną Kowalczyk.

Bardzo małe grupy, indywidualne podejście, praca z fizjoterapeutą daje wymierne korzyści dla Ciebie i ćwiczących z Tobą przyjaciół.


Jak zapisać się na zajęcia Pilates

Zapisy na zajęcia indywidualne:

  1. Na zajęcia indywidualne z fizjoterapeutą możesz umówić się telefonicznie 506 337 059 lub online. Dostępne godziny do Katarzyny Kowalczyk możesz sprawdzić KLIKAJĄC TU.
  2. W grafiku online dostępne są wszystkie godziny pracy. Możesz również zapytać naszej recepcji, która pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-18:00.
Joga terapeutyczna w Be Active

Zajęcia jogi terapeutycznej skierowane są do wszystkich osób, które szukają pomocy w usprawnieniu ciała i przywrócenia jego funkcjonalności. Z jednej strony szukamy pomocy w gabinetach: osteopatów, fizjoterapeutów, terapeutów manualnych. I to dobrze – pomoc specjalisty stawia nas na nogi. Ale z drugiej strony konieczna jest nasza własna praca: praca z ciałem, praca z oddechem, praca z umysłem.

Po to – by terapię wspomóc, uzupełnić, i podtrzymać.

Po to, by wyrobić sobie prawidłowe nawyki utrzymywania postawy ciała, rozluźniać się i wzmacniać.

Joga terapeutyczna to praca moja i Twoja na macie. Ja prowadzę Cię przez praktykę, dobieram vinyasy, asany i ćwiczenia, pokazuję – jak poszukiwać właściwej pracy ciała, jak szukać ruchu, który uwalnia od napięcia. Pokazuję Ci jak oddychać, jak wykorzystać moc zawartą w oddechu. Uczę Cie wyciszenia, uczę koncentracji umysłu i medytacji.

Szukam dla Ciebie najwłaściwszej praktyki jogi, która właśnie dla Ciebie zadziała terapeutycznie. A Ty, pracując ze swoimi 3 pierwiastkami na macie: ciałem, oddechem i umysłem – znajdujesz drogę by sobie pomóc. Jesteśmy tak stworzeni by sami sobie pomagać.

Czasem potrzeba nauczyciela, który Cię do tej pomocy trochę popchnie.

Na jodze terapeutycznej poruszamy całe ciało, ale skupiamy się też w szczególny sposób na tych obszarach, które mogą być szczególnie problematyczne: m.in. plecach, biodrach, barkach. Rozluźniamy je, uelastyczniamy, wzmacniamy.

Joga terapeutyczna – dla kogo?

Dla wszystkich osób, które szukają zajęć z terapii ruchem. Na zajęcia jogi mogą przyjść osoby, które nigdy nie miały do czynienia z tą formą aktywności.

Joga terapeutyczna jest świetną formą ćwiczeń dla osób które do tej pory mało się ruszały.

Dla osób które uważają się za zastane i mało elastyczne.

Jeśli dacie sobie czas, Wasze ciało powoli wróci do formy, napięcie zelżeje, a ból ustąpi.

Zajęcia mogą odbywać się indywidualnie lub są bardzo kameralne: 2 - 4 osób, dzięki czemu mamy możliwość do indywidualnej, skierowanej na potrzeby uczestnika pracy.

Jak przygotować się na zajęcia jogi terapeutycznej?

Weź dla siebie wygodny strój.

Ćwiczymy bez butów i skarpetek.

Cały potrzebny sprzęt: maty, koce, paski, są dostępne na miejscu.

JOGA TERAPEUTYCZNA DLA MAM Z DZIEĆMI

ZAJĘCIA INDYWIDUALNE

Drogie Mamy!,
Wiem, jak trudnym zadaniem jest opieka nad niemowlakiem. Ciało regeneruje się po ciąży, wydaje się, że już nigdy nie będziecie mieć czasu dla siebie. Nierzadko dochodzi ból pleców i barków, a Wasza uwaga i tak nieustannie wędruje do dziecka. Sama mam trójkę dzieci, i co tu dużo mówić: pierwszy rok z niemowlakiem jest wymagający. Dlatego właśnie dla Was – przygotowałam specjalny program jogi postnatalnej. Na zajęciach będziemy wzmacniać i regenerować ciało. Zadbamy o mięśnie dna miednicy (to te, które są mooocno osłabione po ciąży), zrelaksujemy się, porozciągamy, uwolnimy napięcie i wzmocnimy barki, szyję i plecy. To wszystko w luźnej, miłej atmosferze.

Na zajęcia zapraszamy z dziećmi. Dzięki temu poćwiczycie, a dziecko będzie tuż obok. W każdej chwili można je nakarmić, przewinąć czy przytulić, gdyby była taka potrzeba.

Zabierzcie ze sobą wygodny strój do ćwiczenia. Maty, kostki, paski i relaksujące woreczki na oczy, będą na miejscu. Dla dziecka – weźcie kocyk, aby móc położyć maluszka na macie.

Forma zajęć:
Spokojna i łagodna. Będziemy kroczek po kroczku wracać wspólnie do formy. Wykorzystamy różne narzędzia jogi: pracę z oddechem, koncentrację, uważność, i inne, aby kompleksowo się Tobą zająć.

Dla kogo?
Dla mam po odbyciu połogu – czyli po 6-8 tygodniach po porodzie naturalnym i po ok. 10-12 tygodniach po cięciu cesarskim. Dobrze porozmawiać z ginekologiem, czy faktycznie jest już czas na rozpoczęcie ćwiczeń po porodzie. Jeśli chcesz przyjść bez dziecka – również zapraszam.

Pozdrawiam i zapraszam na zajęcia Ola Uruszczak.