Osteopatia w uproszczeniu polega na leczeniu bólu bez leków.

Jest naturalną odpowiedzią na cierpienia związane z kręgosłupem, głową, mięśniami i stawami. Zamiast środków uśmierzających ból, osteopata znajduje jego przyczyny i doprowadza swoimi rękoma do eliminacji ich skutków.

Dolegliwości w jakich pomaga osteopatia

Bóle kręgosłupa (przeciążenia, rwa kulszowa, dyskopatia, wady postawy)

Bóle głowy (bóle przeciążeniowe, migreny, zawroty głowy, neuralgia nerwu trójdzielnego)

Bóle mięśni i stawów (bóle kolan, biodra lub barku, łokieć tenisisty, golfisty, zespół cieśni nadgarstka, drętwienie rąk)

Urazy, stany pooperacyjne (w tym praca z bliznami po operacjach, cesarskim cięciu)

Zaburzenia trzewne (zespół jelita drażliwego, bóle żołądka, zaparcia, wzdęcia, refluks, zgaga)

Problemy dna miednicy (nietrzymanie moczu)

Stany chorobowe (astma, zapalenie zatok, nawracające infekcje)

Ciąża/zaburzenia ginekologiczne/ problemy po ciąży (Ciężki poród, cesarskie cięcie, bolesne miesiączki, bóle okolicy lędźwiowo-krzyżowej, problemy ze spojeniem łonowym)

Wady postawy i dzieci, płaskostopie, asymetrie

Zdarza się, że osteopatia pomaga nawet uniknąć poważnej operacji, jednak kluczowa jest dogłębna diagnoza

Jeżeli potrzebujesz specjalistycznej pomocy, umów się do naszych specjalistów. Pomożemy.

Chcę teraz wybrać termin wizyty

Jeśli nie masz jeszcze pewności czy możemy Ci pomóc - umów się na bezpłatną konsultacje. W trakcie tej wizyty damy Ci odpowiedź na to, jak bardzo jesteśmy w stanie Ci pomóc i ile czasu może zająć powrót do sprawności jaką oczekujesz.

Umawiam się na bezpłatną konsultacje

Wybierz swojego terapeutę i kliknij w link do rejestracji