Masaż dla kobiet w ciąży

Ciąża jest specyficznym stanem, który każda kobieta znosi inaczej.
Często z racji wielu zmian strukturalnych związanych z rosnącym brzuszkiem w ciele kobiety pojawiają się napięcia.
Nie bez znaczenia są hormony takie jak relaksyna mająca wpływ między innymi na nasze więzadła. Problemem mogą być także obrzęki, jak również ból pleców w ciąży.
Na wszystkie te dolegliwości świetnie sprawdzi się masaż dla ciężarnych.
Jest to zestaw technik całkowicie bezpiecznych dla przyszłej mamy i dziecka. Masaż dla ciężarnych, obejmuje techniki zmniejszające napięcie w obszarze grzbietu, nóg oraz ramion.
Zabieg ten, ma na celu nie tylko usunięcie już powstałych napięć, ale także przygotowanie ciała do porodu. Świetnie wpłynie na układ krążenia, zredukuje obrzęki, ujędrni skórę, oraz pozwoli Ci zrelaksować nie tylko ciało ale też umysł. Techniki oraz pozycja w której masaż będzie wykonany, zależą od Twojego samopoczucia. Większość pacjentek w salonie masażu Be Active wybiera pozycję na boku. Jeżeli ta będzie niewygodna, zabieg możemy wykonać w siadzie.
Pamiętaj, że Twój lekarz prowadzący nie może widzieć przeciwskazań do zabiegu !

Jakie korzyści przynosi masaż w ciąży?

Masaż dla kobiet w ciąży, zwany także masażem prenatalnym, przynosi wiele korzyści fizycznych i psychicznych. Na masaż w ciąży może zdecydować się każda przyszła mama, o ile nie zmaga się z przeciwwskazaniami, o których piszemy powyżej. Masaż prenatalny warto rozpocząć już w 13. tygodniu ciąży, a zabiegi można kontynuować nawet do 9. miesiąca. Decydując się na masaż dla ciężarnych, nie tylko zapewniasz sobie upragniony relaks, lecz także redukujesz napięcie i przeciążenie mięśni oraz niwelujesz uciążliwe dolegliwości bólowe. Masaż w ciąży to również najlepszy sposób, by przygotować ciało na wysiłek, jakim jest poród, i szybko wrócić do formy po rozwiązaniu.

Jakie efekty daje masaż dla ciężarnych?

niweluje dolegliwości bólowe mięśni, stawów i pleców,

redukuje obrzęki,

pozwala zapobiec rozstępom po ciąży,

pozwala zachować jędrną skórę brzucha i biustu,

przygotowuje na wysiłek związany z porodem,

zmniejsza ryzyko wystąpienia komplikacji porodowych,

pozwala szybko wrócić do formy po porodzie,

relaksuje i zapewnia dobre samopoczucie.

Masaż dla ciężarnych w Be Active – jesteście w dobrych rękach :)

Ciężarne kobiety często skarżą się na ból pleców w ciąży. Masaż w Centrum Osteopatii i Rehabilitacji Be Active przynosi ulgę przeciążonym plecom i redukuje napięcia. Podczas masażu pleców skupiamy się na rozluźnieniu mięśni krzyżowo-lędźwiowych i przykręgosłupowych oraz mięśni szyi i karku.

W trakcie masażu korzystamy z najwyższej jakości kosmetyków, które są w pełni bezpieczne dla matki i dziecka. Olejki do masażu niwelują napięcia, intensywnie relaksują i głęboko odżywiają skórę, zapewniając jej jędrność. Jeśli zależy Ci na tym, by Twoja skóra była po porodzie sprężysta, masaż w ciąży jest zabiegiem, który pozwoli Ci zachować jędrność. Masaż dla kobiet w ciąży w Be Active wykonuje doświadczona fizjoterapeutka, która współpracuje z osteopatą zajmującym się terapią uroginekologiczną oraz bezpiecznym powrotem do formy po porodzie.

Jeżeli masz wątpliwości lub pytania odnośnie zabiegów dla ciężarnych, zapraszamy na bezpłatne konsultacje do Centrum Osteopatii i Rehabilitacji Be Active Be Active. Podczas spotkania rozwiejemy Twoje obawy, odpowiemy na pytania i zaproponujemy masaż dla ciężarnych lub terapię osteopatyczną dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb.

Jeżeli nie masz żadnych dolegliwości i chciałabyś się po prostu zrelaksować, umów się na masaż relaksacyjny w Krakowie.

Bezwzględne przeciwskazania

stany zagrożenia poronieniem

krwawienia z dróg rodnych

cukrzyca

gestozy

niedokrwistość

choroby serca

stany patologiczne ciąży, takie jak łożysko przodujące czy przedwczesne odklejanie się łożyska, wewnątrzmaciczne zaburzenia rozwoju płodu.

Chcę teraz wybrać termin wizyty

Wybierz swojego terapeutę i kliknij w link do rejestracji