Be Active, ul. Zachodnia 7/5A, 30-350 Kraków
masaż ruczaj

Jeżeli masaż – to masaż w Krakowie

TERAPIA DLA CIAŁA I UMYSŁU

O czym marzysz po długim dniu zwiedzania Krakowa?
Czego potrzebujesz po tygodniu ciężkiej pracy i miesiącu bez jednego dnia wolnego?
I wreszcie, jak myślisz, czego oczekuje twoje ciało wysyłając sygnały przepracowania, bólu głowy i bólu mięśni?
Trzy pytania i tylko jedna poprawna odpowiedź. Potrzebujesz masażu.

Ale nie ZWYCZAJNEGO masażu. Oczekuj NAJLEPSZEGO masażu w swoim życiu i pozwól nam zdjąć ciężar z twoich ramion.

Bez względu na to, czy mieszkasz w Krakowie, czy po prostu odwiedzasz nasze piękne miasto - zasługujesz na wszystko to, co najlepsze. Nie bój się więc oczekiwać tego, czego naprawdę potrzebujesz i odwiedź nasz salon masażu. Kraków, ul. Zachodnia 7/5A – pod tym adresem czekają na ciebie odprężenie, relaks, ulga i mnóstwo uśmiechu.

W gabinecie Be Active oferujemy następujące masaże:

1. Masaż klasyczny
  2. Najpopularniejszy rodzaj masażu, wywodzący się z medycyny chińskiej. Opiera się na wielu sprawdzonych technikach, takich jak głaskanie, rozcieranie, wyciskanie, ugniatanie, oklepywanie, roztrząsanie, wałkowanie i wibracja. Techniki dobierane są indywidualnie do każdego pacjenta. Masaż klasyczny aktywizuje działanie układu limfatycznego i krwionośnego, działa uspokajająco lub pobudzająco, poprawia nastrój i ujędrnia skórę.

3. Masaż relaksacyjny
  4. Zmęczenie i stres można zniwelować, wybierając się na relaksacyjny masaż. Kraków-Ruczaj jest siedzibą salonu masażu Be Active, w którym możesz zapomnieć o stresującym miesiącu w pracy i znaleźć głębokie odprężenie. Masaż relaksacyjny poprawia samopoczucie, redukuje skutki zmęczenia i przyspiesza regenerację organizmu. Zabieg ten zbliżony jest do masażu klasycznego, z tą różnicą, że masażysta rezygnuje ze stosowania technik pobudzających, takich jak oklepywanie, rozcieranie czy wibracja. Salon masażu Be Active Kraków to miejsce, w którym znajdziesz spokój, pozbędziesz się napięć, zwiększysz wydzielanie endorfin, zredukujesz obrzęki i poprawisz wygląd skóry.

5. Masaż Be Active PREMIUM
  6. Dwugodzinny masaż PREMIUM to propozycja masażu „od stóp do głów”. Masaż w Be Active Kraków-Ruczaj polecamy wszystkim tym, którym marzy się prawdziwy reset i odpoczynek od codziennych trosk. Salon masażu Be Active Kraków poleca masaż PREMIUM również na prezent – dla zmęczonej trudami rodzicielstwa mamy, ciężko pracującego męża czy pary, która chciałaby spędzić Walentynki w wyjątkowy sposób.

7. Masaż dla ciężarnych
  8. Salon masażu Be Active Kraków to miejsce przyjazne przyszłym mamom. Masaż prenatalny można zacząć już w 13. tygodniu ciąży i kontynuować nawet do 9. miesiąca, by pozbyć się bólu pleców, mięśni i stawów, zredukować obrzęki, zapobiec rozstępom i przygotować swoje ciało do porodu. Oprócz korzyści fizycznych masaż w Be Active Kraków-Ruczaj poprawia również samopoczucie i zapewnia głębokie odprężenie.

9. Drenaż limfatyczny
  10. Masaż limfatyczny, który wykonujemy w mieście Kraków (Ruczaj), polega na mechanicznym przepchnięciu nagromadzonej chłonki w celu redukcji obrzęków. Oprócz doskonałych rezultatów związanych z usuwaniem obrzęków masaż limfatyczny pozwala również zniwelować cellulit, ujędrnić skórę, usunąć toksyny z organizmu i poprawić metabolizm.

Przyjdź na masaż do Be Active i pozbądź się uciążliwych problemów z ciałem, takich jak:

1. zmęczenie psychiczne i fizyczne
  2. zmęczenie mięśni po treningu
  3. napięcie i skurcze mięśni
  4. bóle pleców
  5. bóle głowy
  6. bezsenność
  7. zły nastrój

Be Active to Twoja bezpieczna przystań w Krakowie.

Tutaj wszelkie zmartwienia znikają podczas relaksującego masażu.

Kraków to miejsce, w którym możesz spróbować naszego klasycznego masażu, masażu relaksacyjnego, drenażu limfatycznego i masażu Be Active PREMIUM.

Kraków to także wymarzone miasto dla sportowców. Jeżeli więc chcesz przygotować się do intensywnego treningu i rozgrzać mięśnie przed ćwiczeniami, pozwól naszym doświadczonym fizjoterapeutom / osteopatom pomóc Ci być aktywnym, zdrowym i zrelaksowanym.
Będąc tutaj, w Krakowie, możesz zapomnieć o kłopotach i skupić się tylko na sobie.
Wybierz się na masaż, który przynosi, świeżość, relaks, ulgę i czystą przyjemność.

Zrelaksuj się i poczuj się jak w domu.

Masaże w Be Active Kraków

• Masaż jest jednym z elementów terapii w Be Active.

Na masaż do Be Active Kraków-Ruczaj zapraszamy wszystkich, u których występują takie dolegliwości jak:

1. zmęczenie psychiczne i fizyczne,
  2. zmęczenie mięśni i bóle mięśniowe po treningu,
  3. bóle mięśniowe, napięcia mięśniowe i skurcze mięśni,
  4. przygotowanie ciała do treningu w celu rozgrzania mięśni,
  1. bóle kręgosłupa,
  2. bóle głowy,
  3. bezsenność,
  4. obniżony nastrój

Masaż Be Active PREMIUM - 120 minut przyjemności

Masaż Be Active Premium to 120 relaksujących minut dla Ciebie.

Masaż rozpoczyna się od masażu stóp, następnie wykonany zostaje masaż nóg, pleców, kończyn górnych wraz z dłońmi, a na końcu wymasowana zostaje Twoja twarz wraz z obręczą barkową.

Możesz wybrać intensywność całego zabiegu. Każdy z nas jest inny i potrzebuje innych bodźców które wpłyną na samopoczucie.

Wybierz masaż relaksacyjny, który zapewni ci prawdziwe odprężenie, lub postaw na bardziej intensywny masaż klasyczny, który wyeliminuje wszelkie niepotrzebne napięcia. Masaż Be Active PREMIUM to idealny zabieg dla osób przemęczonych, szukających odpoczynku i głębokiego relaksu.

Nie czekaj - zarezerwuj termin do naszych fizjoterapeutów klikając poniżej

Wróć do strony głównej