Be Active, ul. Zachodnia 7/5A, 30-350 Kraków
  • img
masaż ruczaj

Masaże relaksacyjne i lecznicze w Be Active Kraków

• Masaż jest jednym z elementów terapii w Be Active.

Masaż leczniczy może okazać się skuteczny w takich dolegliwościach jak:

1. zmęczenie psychiczne i fizyczne,
  2. zmęczenie mięśni i bóle mięśniowe po treningu,
  3. bóle mięśniowe, napięcia mięśniowe i skurcze mięśni,
  4. przygotowanie ciała do treningu w celu rozgrzania mięśni,
  1. bóle kręgosłupa,
  2. bóle głowy,
  3. bezsenność,
  4. obniżony nastrój

W gabinecie Be Active oferujemy następujące masaże:

1. Masaż klasyczny
  2. Masaż relaksacyjny
  3. Masaż Be Active PREMIUM
  4. Masaż dla ciężarnych
  5. Drenaż limfatyczny

Chcesz wiedzieć więcej o masażu wykonywanym przez fizjoterapeutów w Be Active - KLIKNIJ poniżej na interesujący Cię zabieg:

Masaż relaksacyjny/klasyczny

Masaż relaksacyjny łączy zalety masażu klasycznego i energetycznego. Wykonywany jest powolnymi ruchami o działaniu antystresowym i uspakajającym. Pozwala pozbyć się napięć w ciele. Jest szczególnie zalecany po długotrwałym wysiłku fizycznym oraz psychicznym. Sprzyja regeneracji sił i likwiduje ujemne efekty stresu nagromadzone pod wpływem codziennych przeżyć. Daje doskonały efekt w łagodzeniu stanów nerwicowych, wzmacnia chęć do życia i podnosi witalność.

Zalecany w stanach:

1. przemęczenia i wyczerpania
  2. bezsenności
  3. łagodzi nerwobóle
  4. bólowych i napięciowych mięśni
  5. bólach głowy

Jeżeli występują u Ciebie któreś z wyżej wymienionych stanów, zarezerwuj wizytę jeszcze dzisiaj. Najszybciej możesz to zrobić KLIKAJĄC TU i rezerwując miejsce u mgr Mateusza Dudek lub mgr Katarzyny Kowalczyk.

Masaż Be Active PREMIUM - 120 minut przyjemności

Masaż Be Active Premium to 120 minut relaksujących chwil dla Ciebie.

Masaż rozpoczyna się od masażu stóp, następnie wykonany zostaje masaż nóg, pleców, kończyn górnych wraz z dłońmi, a na końcu wymasowana zostaje Twoja twarz wraz z obręczą barkową.

Możesz wybrać intensywność całego zabiegu. Każdy z nas jest inny i potrzebuje innych bodźców które wpłyną na samopoczucie.

Masaż zbliżony do relaksacyjnego dla pełnego odprężenia, bądź mocniejszy masaż klasyczny, aby z ciała zeszły wszelkie niepotrzebne napięcia. Masaż Be Active PREMIUM to idealny zabieg dla osób przemęczonych, szukających odpoczynku i głębokiego relaksu.

Masaż relaksacyjny Be Active PREMIUM idealnie nadaje się na prezent

Nie masz pomysłu na prezent?

Masaż Be Active PREMIUM to 120 minut przyjemności i relaksu. Zapytaj nas o bony podarunkowe i spraw bliskiej Ci osobie, dwie godziny przyjemności w naszym gabinecie.

Bony podarunkowe Be Active w formie estetycznego bileciku w eleganckiej kopercie, lub w formie elektronicznej, dostępne na miejscu w gabinecie na ul. Zachodniej 7/5A. Kraków - Ruczaj

Nie masz jak do nas dojechać? Napisz do nas na beactive@rehabilitacja-beactive.pl . Omówimy szczegóły dostarczenia zakupionych bonów do Ciebie lub bezpośrednio do obdarowanej osoby.

Bony Podarunkowe Be Active Kraków mogą być przygotowane na dowolny zabieg, masaż lub kwotę, którą obdarowana osoba wykorzysta w najbardziej dogodny dla siebie sposób.

foto

Chcesz się zrelaksować i odpocząć - zarezerwuj termin na naszej stronie internetowej. Najszybciej zrobisz to KLIKAJĄC TU i rezerwując termin u naszych fizjoterapeutów mgr Mateusza Dudek oraz mgr Katarzyny Kowalczyk.

Chcesz zamówić bon podarunkowy? Zadzwoń do nas i dowiedz się jak i kiedy możesz go odebrać. Telefon 506 337 059. Rejestracja czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 do 18:00.

Masaż dla ciężarnych

Ciąża jest specyficznym stanem, który każda kobieta znosi inaczej. Często z racji wielu zmian strukturalnych związanych z rosnącym brzuszkiem w ciele kobiety pojawiają się napięcia. Nie bez znaczenia są hormony takie jak relaksyna mająca wpływ między innymi na nasze więzadła. Problemem mogą być także obrzęki, jak również ból pleców w ciąży. Na wszystkie te dolegliwości świetnie sprawdzi się masaż dla ciężarnych. Jest to zestaw technik całkowicie bezpiecznych dla przyszłej mamy i dziecka. Masaż dla ciężarnych, obejmuje techniki zmniejszające napięcie w obszarze grzbietu, nóg oraz ramion.

Zabieg ten, ma na celu nie tylko usunięcie już powstałych napięć, a także przygotowanie ciała do porodu. Świetnie wpłynie na układ krążenia, zredukuje obrzęki, ujędrni skórę, oraz pozwoli Ci zrelaksować nie tylko ciało ale też umysł. Techniki oraz pozycja w której masaż będzie wykonany, zależy od Twojego samopoczucia. Większość pacjentek w salonie masażu Be Active wybiera pozycję na boku. Jeżeli ta będzie niewygodna, zabieg możemy wykonać w siadzie.

Pamiętaj, że Twój lekarz prowadzący nie może widzieć przeciwskazań do zabiegu !
Do bezwzględnych przeciwskazań należą:

1. stany zagrożenia poronieniem
  2. krwawienia z dróg rodnych
  3. cukrzyca
  4. nadciśnienie tętnicze
  5. gestozy
  6. niedokrwistość
  7. choroby serca
  8. stany patologiczne ciąży, takie jak łożysko przodujące czy przedwczesne odklejanie się łożyska, wewnątrzmaciczne zaburzenia rozwoju płodu.

Jeżeli masz wątpliwości lub pytania odnośnie zabiegów dla ciężarnych zapraszamy na bezpłatne konsultacje do Be Active. Mamy dla Was czas i postaramy się wszystko na spokojnie wytłumaczyć i rozwiać Twoje obawy.

Zapraszamy do konsultacji

tel. 506 337 059

lub

ONLINE

Jeżeli nie masz rzadnych dolegliwości i chciałabyś się po prostu zrelaksować, umów się na masaż relaksacyjny w Krakowie.

Drenaż limfatyczny w Be Active

Drenaż limfatyczny może być stosowany dwojako. Zarówno w stanach chorobowych jak i profilaktyczny zabieg zwalczający cellulit, ujędrniający skórę, wygładzający.

Zabieg w postaci drenażu limfatycznego ma na celu przyspieszyć i usprawnić krążenia chłonki.

Drenaż limfatyczny służy likwidacji obrzęków, a także skraca czas resorpcji siniaków czy opuchlizny po zabiegowej. Zapobiega chorobom wynikającym z obrzęków zastoinowych i zapalnych. Tempo drenażu limfatycznego jest bardzo wolne (ok. 10-15 ruchów na minutę). Jest także leczeniem wspomagającym przy mastektomii lub obrzęku limfatycznym występującym po chirurgicznym usunięciu węzłów chłonnych.

Masaż ten połączony z pewnymi technikami łącznotkankowymi i technikami masażu klasycznego, działa wyszczuplająco i ujędrniająco na ciało. Jest szczególnie polecany dla osób, które pragną ujędrnić skórę, usunąć toksyny oraz zwalczyć cellulit. Ma działanie odchudzające, pobudza krążenie krwi i limfy, poprawiając w ten sposób stan organizmu. Drenaż limfatyczny przyspiesza metabolizm.

1. obrzmienia o różnych przyczynach
  2. obrzęk po zabiegu liposukcji
  3. obrzęk pourazowy (skręcenia, stłuczenia, zwichnięcia)
  4. obrzęk pooperacyjny
  5. obrzęk lipidowy
  6. obrzęk przy schorzeniach reumatycznych, niedowładach
  7. obrzęk nabyty, samoistny wynikający z zaburzeń krążenia
  8. wtórny obrzęk limfatyczny po operacyjnym usunięciu guza wraz z usunięciem i/lub naświetleniem miejscowym węzłów chłonnych
  9. pomaga zwalczyć cellulit
  10. wspomaga odchudzanie i ujędrnia ciało
  11. regularnie stosowany wysmukla sylwetkę
  12. usuwa toksyny z organizmu

Jeżeli interesuje Cię ten rodzaj zabiegu - najszybciej zarezerwujesz wizytę KLIKAJĄC TU. Umów się do naszego fizjoterapeuty mgr Adama Kuk.

Pamiętaj, że jeżeli nie wiesz czy możesz skorzystać z tej formy zabiegu, możesz umówić się wcześniej na darmową konsultację i rozwiać wszystkie swoje wątpliwości.
Zapraszamy