Be Active, ul. Zachodnia 7/5A, 30-350 Kraków
  • img
masaż ruczaj

Masaż limfatyczny - Be Active Kraków

Drenaż limfatyczny może być stosowany dwojako. Zarówno w stanach chorobowych, jak i profilaktyczny zabieg zwalczający cellulit, ujędrniający skórę, wygładzający.

Zabieg w postaci drenażu limfatycznego ma na celu przyspieszyć i usprawnić krążenia chłonki.

Drenaż limfatyczny służy likwidacji obrzęków, a także skraca czas resorpcji siniaków czy opuchlizny pozabiegowej. Zapobiega chorobom wynikającym z obrzęków zastoinowych i zapalnych. Tempo drenażu limfatycznego jest bardzo wolne (ok. 10-15 ruchów na minutę). Masaż leczniczy jest także terapią wspomagającą przy mastektomii lub obrzęku limfatycznym występującym po chirurgicznym usunięciu węzłów chłonnych.

Jakie korzyści przynosi masaż limfatyczny?

Masaż limfatyczny, zwany także drenażem, usprawnia przepływ limfy w organizmie, a tym samym redukuje obrzęki różnego pochodzenia, m.in. pooperacyjne, lipidowe i samoistne. Masażysta stosuje określone techniki w celu przepchnięcia nagromadzonej chłonki i usunięcia obrzęków. Masaż ten, połączony z pewnymi technikami łącznotkankowymi i technikami masażu klasycznego, działa wyszczuplająco i ujędrniająco na ciało. Jest szczególnie polecany dla osób, które pragną ujędrnić skórę, usunąć toksyny oraz zwalczyć cellulit. Ma działanie odchudzające, pobudza krążenie krwi i limfy, poprawiając w ten sposób stan organizmu. Drenaż limfatyczny przyspiesza metabolizm.

Masaż leczniczy korzystnie wpływa na działanie całego organizmu i przynosi wiele korzyści:

1. redukuje obrzęki,
  2. pomaga zwalczyć cellulit,
  3. wspomaga odchudzanie i ujędrnia skórę,
  4. regularnie stosowany wysmukla sylwetkę,
  5. usuwa toksyny z organizmu,
  6. usprawnia krążenie limfy,
  7. poprawia metabolizm.

1. obrzmienia o różnych przyczynach
  2. obrzęk po zabiegu liposukcji
  3. obrzęk pourazowy (skręcenia, stłuczenia, zwichnięcia)
  4. obrzęk pooperacyjny
  5. obrzęk lipidowy
  6. obrzęk przy schorzeniach reumatycznych, niedowładach
  7. obrzęk nabyty, samoistny wynikający z zaburzeń krążenia
  8. wtórny obrzęk limfatyczny po operacyjnym usunięciu guza wraz z usunięciem i/lub naświetleniem miejscowym węzłów chłonnych

1. obrzęk będący skutkiem ostrego stanu zapalnego/li>
  2. zakrzepica żył głębokich
  3. zapalenie naczyń chłonnych
  4. wady serca
  5. choroby skórneli>
  6. gruźlica płuc
  7. rany i uszkodzenia skóry
  8. gorączka
  9. nadczynność tarczycy (masaż limfatyczny twarzy)

Na masaż leczniczy zapisz się po konsultacji z lekarzem. Pamiętaj, że masaż limfatyczny w Be Active Kraków wykonujemy tylko wtedy, gdy nie istnieją żadne przeciwwskazania do zabiegu.

Masaż leczniczy kręgosłupa

Jeśli cierpisz na dolegliwości bólowe pleców, umów się do Be Active Kraków na masaż leczniczy kręgosłupa, który obejmuje mięśnie i tkanki miękkie znajdujące się wzdłuż jego przebiegu. Masaż leczniczy kręgosłupa wykonujemy na odcinku lędźwiowo-krzyżowym, piersiowo-lędźwiowym lub szyjno-piersiowym. W Be Active Kraków uzyskasz profesjonalną pomoc doświadczonego fizjoterapeuty, który zadba o redukcję napięcia mięśniowego, poprawi krążenie krwi, wyeliminuje blokady i zapewni Ci relaks. Masaż leczniczy kręgosłupa nie tylko niweluje ból, lecz także zapobiega jego występowaniu w przyszłości.

Jeżeli interesuje Cię ten rodzaj zabiegu - najszybciej zarezerwujesz wizytę KLIKAJĄC TU. Umów się do naszego fizjoterapeuty.

Pamiętaj, że jeżeli nie wiesz czy możesz skorzystać z tej formy zabiegu, umów się na darmową konsultację i rozwiej wszystkie swoje wątpliwości.

Nie czekaj - zarezerwuj termin do naszych fizjoterapeutów klikając poniżej

Wróć do strony głównej