Wizyta u osteopaty po zabiegach operacyjnych

Kochani,
Dzisiaj o korzyściach płynących z wizyty u osteopaty po zabiegach operacyjnych. Jeżeli jesteś po cesarskim cieciu, usunięciu wyrostka robaczkowego, operacji ginekologicznej, zabiegu stomatologicznym lub jakiejkolwiek innej operacji wymagającej znieczulenia to ten post jest dla Ciebie.

Jakie możesz mieć objawy z którymi warto zgłosić się do Be Active?

1. Bóle głowy - przybierające charakter ciągnący, napięciowy. Towarzyszą im często bóle mięśni w obrębie karku i uczucie pociągania w kręgosłupie, np. w momencie pochylania głowy w dół.
  2. Miejscowy ból kręgosłupa w miejscu wkłucia - jeżeli dotyczy właśnie Ciebie, kojarzyć będziesz, że pojawił się właśnie po zabiegu.
  3. Dyskomfort/pociąganie/ ból w obrębie blizny pozabiegowej.

Blizna może tworzyć tak zwane zrosty będące przyczyną wielu dolegliwości ze strony układu pokarmowego, moczowego ale także bóle podczas stosunku płciowego.

Wszytko w zależności od jej lokalizacji. Terapia i dbanie o bliznę jest bardzo ważnym aspektem rehabilitacji. Odpowiednio prowadzona terapia pomoże Ci zapobiec wielu powikłaniom.

Na wizycie oprócz terapii dowiesz się jak każdego dnia dbać o bliznę w domu. O terapii blizny po cesarskim cięciu czytaj tu.

1. Obrzęki w obrębie blizny i nie tylko. Jeżeli po zabiegu Twoje nogi nie wróciły do dawnych rozmiarów, lub po ingerencji stomatologa na twarzy mimo upływu czasu nadal jesteś opuchnięty, możesz mieć problem z przepływem limfy po zabiegu. To się zdarza. Pamiętaj, że właściwy przepływ limfy w danym rejonie to nie tylko szybsza regeneracja, ale także minimalizacja powikłań takich jak zaburzenie czucia w danym rejonie czy nerwobóle.
  2. Zaburzenia czucia. Objawić się może drętwieniem, pieczeniem, mrówkami w danej okolicy.

Bywa nie przyjemne.

Jeżeli odczuwasz którekolwiek z powyższych objawów, zapisz się na zabieg do BE ACTIVE. Możemy Ci pomóc.

Podobał Ci się mój wpis?
Udostępnij, niech inni się dowiedzą!

Wróć do strony głównej bloga