Przebieg wizyty

w Gabinecie Be Active Rehabilitacja - Osteopatia - Masaż

Kraków ul. Zagrodzkiego 3/1

Wizytę w gabinecie rehabilitacji i osteopatii można podzielić na 3 etapy: wywiad, badanie i leczenie.

WYWIAD

Każda pierwsza wizyta rehabilitacyjna i osteopatyczna w Be Active rozpoczyna się od szczegółowego wywiadu. Obejmuje ona nie tylko bezpośrednie przyczyny, ale także wcześniejsze leczenie, objawy towarzyszące, inne choroby współistniejące, kontuzje, urazy i wykonane w przeszłości operacje. Wywiad może obejmować szereg pytań pozornie niezwiązanych z głównym problemem, ale wynika to z całościowego podejścia do pacjenta. Dlatego ważne jest, aby przekazać terapeucie wszystkie informacje związane z naszym zdrowiem, trybem życia oraz stanem fizycznym i psychicznym, bez wcześniejszej samodzielnej selekcji. Pełniejszy wywiad pomoże szybciej odnaleźć główną przyczynę problemu i przejść do właściwego leczenia

BADANIE

Badanie manualne przeprowadzane przez terapeutę w Be Active obejmuje przede wszystkim ocenę napięć, ocenę ruchomości oraz testy kliniczne, które pozwalają określić przyczyny dolegliwości. Na ich podstawie terapeuta może zlecić dodatkowe konsultacje lub leczenie u lekarza specjalisty lub zrobienie dodatkowych badań, np. RTG, USG, rezonans magnetyczny, itp.

LECZENIE

Leczenie w gabinecie Rehabilitacji i Osteopatii Be Active technikami rehabilitacyjnymi i osteopatycznymi opiera się na delikatnej pracy manualnej, mającej na celu poprawę ruchomości, redukcję napięć, oraz poprawę przepływu płynów tkankowych.

W zależności od problemu, proces leczenia może skończyć się na jednej lub kilku wizytach, a niekiedy może wymagać cyklicznych, regularnych spotkań. Terapeuta może przekazać dodatkowe wytyczne co do ćwiczeń, diety (lub zalecić konsultację dietetyczną), a także zalecić zmiany codziennych nawyków ruchowych.

Zapraszamy do Osteopaty Marii Lenart-Korczyk lub fizjoterapeuty Kamili Mosoń lub Pauli Tomaszewskiej na bezpłatną konsultację.
Panie odpowiedzą na wszystkie nurtujące pytania i pomogą wybrać odpowiednią i skuteczną metodę leczenia rehabilitacyjnego lub osteopatycznego.