OSTEOPATIA W BE ACTIVE

Zapraszamy do gabinetu - Kraków ul. Zachodnia 7/5A 30-350 Kraków Ruczaj

Osteopatię ciężko zdefiniować w jeden sposób. Dla mnie osteopatia jest nie tylko sposobem myślenia ale i życia.
Nauka ta opiera się na holistycznym podejściu do pacjenta. Przykłada ogromną wagę do dokładnego wywiadu. Analizuje problem od podstaw, aby znaleźć trafną diagnozę do której dostosowuje się terapię. Uważam, że organizm ludzki potrzebuje harmonii aby funkcjonować prawidłowo. Nieważne czy naszym pacjentem jest osoba starsza, dziecko czy kobieta w ciąży. Musimy pamiętać, że nasze zdrowie to połączenie zarówno ciała jak i psychiki. Nie bez znaczenia pozostają emocje towarzyszące nam na co dzień, charakter pracy czy przebieg porodu. Dzięki osteopatii jesteśmy w stanie podczas terapii wziąć pod uwagę wszystkie te aspekty.

Aby zostać osteopatą trzeba skończyć pięcio letnie studia, na których zagłębia się tajniki anatomii, fizjologi oraz wielu medycznych i paramedycznych przedmiotów, które są kluczowe w leczeniu.

Całościowe podejście do ludzkiego organizmu, daje osteopatii niezwykle szerokie możliwości pomocy pacjentowi. Dolegliwości z jakimi mogą zgłosić się do nas pacjenci to:

- Bóle kręgosłupa (przeciążenia, rwa kulszowa, dyskopatia, wady postawy)

- Bóle głowy (bóle przeciążeniowe, migreny ,zawroty głowy, neuralgia nerwu trójdzielnego)

- Bóle mięśni i stawów (bóle kolan, biodra lub barku, łokieć tenisisty, golfisty, zespół cieśni nadgarstka, drętwienie rąk)

- Urazy, stany pooperacyjne

- Zaburzenia trzewne (zespół jelita drażliwego, bóle żołądka, zaparcia, wzdęcia, refluks, zgaga)

- Problemy dna miednicy (nietrzymanie moczu)

- Stany chorobowe (astma, zapalenie zatok, nawracające infekcje )

- Ciąża/zaburzenia ginekologiczne/ problemy po ciąży (Ciężki poród, cesarskie cięcie, bolesne miesiączki, bóle okolicy lędźwiowo-krzyżowej, problemy ze spojeniem łonowym)

- Dzieci (Wady postawy, płaskostopie, asymetrie)

Be Active jest miejscem stworzonym przeze mnie, w którym Osteopatia jest kluczowym elementem terapii. Jestem Dyplomowaną Osteopatką oraz mgr fizjoterapii. Cały czas poszerzam swoją wiedzę aby sprostać coraz to większym wymaganiom moich pacjentów. W naszym zespole do Waszej dyspozycji jest Mgr Kasia Kowalczyk oraz mgr Adam Kuk którzy są magistrami fizjoterapii oraz studentami Akadamii Osteopatii. Razem tworzymy zespół pełen pasji, stawiający na rozwój.

Pozdrawiam i zapraszam do mojego gabinetu na ul. Zachodnie 7/5A w Krakowie.

Maria Lenart-Korczyk

• Chcesz wiedzieć więcej o Osteopatii? - KLIKNIJ tutaj
  • Chcesz wiedzieć więcej o metodach terapii stosowanych w Be Active? - KLIKNIJ tutaj