Osteopatia w Be Active

Osteopatia jest bardzo szeroką dziedziną nauki. Dla mnie jest nie tylko sposobem myślenia, ale i życia.

Nauka ta, opiera się na holistycznym podejściu do pacjenta. Osteopata przykłada ogromną wagę do dokładnego i rzetelnego wywiadu z pacjentem.

Analizuje problem od podstaw, aby znaleźć trafną diagnozę do której dostosowuje się terapię.

Uważam, że organizm ludzki potrzebuje harmonii aby funkcjonować prawidłowo. Nieważne czy naszym pacjentem jest osoba starsza, dziecko czy kobieta w ciąży. Musimy wszyscy pamiętać, że nasze zdrowie to połączenie zarówno ciała jak i psychiki. Nie bez znaczenia pozostają emocje towarzyszące nam na co dzień.

Wpływ na zdrowie ma charakter naszej pracy, otoczenie w którym żyjemy czy przebieg porodu. Dzięki osteopatii jesteśmy w stanie podczas terapii wziąć pod uwagę wszystkie te aspekty i skuteczniej walczyć z dolegliwościami z którymi przyszedł do nas pacjent.

Aby zostać osteopatą trzeba po pierwsze mieć już skończony przynajmniej jeden kierunek medyczny. W Be Active nasi terapeuci ukończyli kierunek: fizjoterapia. Należy oczywiście  ukończyć kilkuletnie studia podyplomowe na kierunku Osteopatia, na których zagłębia się tajniki anatomii, fizjologi, oraz wielu medycznych i paramedycznych przedmiotów, które są kluczowe w leczeniu różnych dolegliwości.

Całościowe podejście do ludzkiego organizmu, daje osteopatii niezwykle szerokie możliwości pomocy pacjentowi.

Dolegliwości z jakimi mogą zgłosić się do nas pacjenci:

- Bóle kręgosłupa (przeciążenia, rwa kulszowa, dyskopatia, wady postawy)

- Bóle głowy (bóle przeciążeniowe, migreny ,zawroty głowy, neuralgia nerwu trójdzielnego)

- Bóle mięśni i stawów (bóle kolan, biodra lub barku, łokieć tenisisty, golfisty, zespół cieśni nadgarstka, drętwienie rąk)

- Urazy, stany pooperacyjne ( w tym praca z bliznami po operacjach)

- Zaburzenia trzewne (zespół jelita drażliwego, bóle żołądka, zaparcia, wzdęcia, refluks, zgaga)

- Problemy dna miednicy (nietrzymanie moczu)

- Stany chorobowe (astma, zapalenie zatok, nawracające infekcje )

- Ciąża/zaburzenia ginekologiczne/ problemy po ciąży (Ciężki poród, cesarskie cięcie, bolesne miesiączki, bóle okolicy lędźwiowo-krzyżowej, problemy ze spojeniem łonowym)

- Dzieci (Wady postawy, płaskostopie, asymetrie)

Dolegliwości które wymienione są powyżej, to tylko część problemów, z którymi pojawiają się pacjenci w Be Active.

Jeżeli nie jesteś pewien. Zgłoś się do nas, na bezpłatną konsultację. Jeżeli będziemy mogli ci pomóc - dobierzemy najlepszą możliwą terapię.

Be Active jest miejscem stworzonym przeze mnie, w którym Osteopatia jest kluczowym elementem terapii. Jestem Dyplomowanym Osteopatą oraz magistrem fizjoterapii. Cały czas poszerzam swoją wiedzę, aby sprostać coraz to większym wymaganiom moich pacjentów.

W naszym zespole do Waszej dyspozycji jest również mgr Katarzyna Kowalczyk oraz mgr Adam Kuk, którzy są magistrami fizjoterapii oraz studentami Akademii Osteopatii. Razem tworzymy zespół pełen pasji, stawiający na rozwój i pomoc drugiemu człowiekowi. .

Pozdrawiam i zapraszam do mojego gabinetu na ul. Zachodnią 7/5A w Krakowie.

Maria Lenart-Korczyk

• Chcesz wiedzieć więcej o Osteopatii? - KLIKNIJ tutaj
  • Chcesz wiedzieć więcej o metodach terapii z zakresu rehabilitacji i osteopatii stosowanych w Be Active? - KLIKNIJ tutaj

Jeżeli szukasz sprawdzonego terapeuty. Nie wiesz czy możemy Ci pomóc? - zapraszamy do Be Active na bezpłatną konsultację.

BE ACTIVE MARIA LENART-KORCZYK

UL. Zachodnia 7/5A