Be Active, ul. Zachodnia 7/5A, 30-350 Kraków
  • img
masaż ruczaj

Masaże relaksacyjne i lecznicze kręgosłupa w Be Active

• Masaż jest jednym z elementów terapii w Be Active.

Masaż może okazać się skuteczny w takich dolegliwościach jak:

1. zmęczenie psychiczne i fizyczne,
  2. zmęczenie mięśni i bóle mięśniowe po treningu,
  3. bóle mięśniowe, napięcia mięśniowe i skurcze mięśni,
  4. przygotowanie ciała do treningu w celu rozgrzania mięśni,
  1. bóle kręgosłupa,
  2. bóle głowy,
  3. bezsenność,
  4. obniżony nastrój

W gabinecie Be Active oferujemy następujące masaże:

1. Masaż klasyczny
  2. Masaż relaksacyjny
  3. Masaż Be Active PREMIUM
  4. Drenaż limfatyczny

Chcesz wiedzieć więcej o masażu wykonywanym przez fizjoterapeutów w Be Active - KLIKNIJ poniżej na interesujący Cię zabieg:

Masaż relaksacyjny/klasyczny

Masaż relaksacyjny łączy zalety masażu klasycznego i energetycznego. Wykonywany jest powolnymi ruchami o działaniu antystresowym i uspakajającym. Pozwala pozbyć się napięć w ciele. Jest szczególnie zalecany po długotrwałym wysiłku fizycznym oraz psychicznym. Sprzyja regeneracji sił i likwiduje ujemne efekty stresu nagromadzone pod wpływem codziennych przeżyć. Daje doskonały efekt w łagodzeniu stanów nerwicowych, wzmacnia chęć do życia i podnosi witalność.

Zalecany w stanach:

1. przemęczenia i wyczerpania
  2. bezsenności
  3. łagodzi nerwobóle
  4. bólowych i napięciowych mięśni
  5. bólach głowy

Jeżeli występują u Ciebie któreś z wyżej wymienionych stanów, zarezerwuj wizytę jeszcze dzisiaj. Najszybciej możesz to zrobić KLIKAJĄC TU i rezerwując miejsce u mgr Adama Kuk lub mgr Katarzyny Kowalczyk.

Masaż Be Active PREMIUM - 120 minut przyjemności

Masaż Be Active Premium to 120 minut relaksujących chwil dla Ciebie.

Masaż rozpoczyna się od masażu stóp, następnie wykonany zostaje masaż nóg, pleców, kończyn górnych wraz z dłońmi, a na końcu wymasowana zostaje Twoja twarz wraz z obręczą barkową.

Możesz wybrać intensywność całego zabiegu. Każdy z nas jest inny i potrzebuje innych bodźców które wpłyną na samopoczucie.

Masaż zbliżony do relaksacyjnego dla pełnego odprężenia, bądź mocniejszy masaż klasyczny, aby z ciała zeszły wszelkie niepotrzebne napięcia. Masaż Be Active PREMIUM to idealny zabieg dla osób przemęczonych, szukających odpoczynku i głębokiego relaksu.

Masaż relaksacyjny Be Active PREMIUM idealnie nadaje się na prezent

Nie masz pomysłu na prezent?

Masaż Be Active PREMIUM to 120 minut przyjemności i relaksu. Zapytaj nas o bony podarunkowe i spraw bliskiej Ci osobie, dwie godziny przyjemności w naszym gabinecie.

Bony podarunkowe Be Active w formie estetycznego bileciku w eleganckiej kopercie, lub w formie elektronicznej, dostępne na miejscu w gabinecie na ul. Zachodniej 7/5A.

Nie masz jak do nas dojechać? Napisz do nas na beactive@rehabilitacja-beactive.pl . Omówimy szczegóły dostarczenia zakupionych bonów do Ciebie lub bezpośrednio do obdarowanej osoby.

Bony Podarunkowe Be Active mogą być przygotowane na dowolny zabieg, masaż lub kwotę, którą obdarowana osoba wykorzysta w najbardziej dogodny dla siebie sposób.

foto

Chcesz się zrelaksować i odpocząć - zarezerwuj termin na naszej stronie internetowej. Najszybciej zrobisz to KLIKAJĄC TU i rezerwując termin u naszych fizjoterapeutów mgr Adama Kuk oraz mgr Katarzyny Kowalczyk.

Chcesz zamówić bon podarunkowy? Zadzwoń do nas i dowiedz się jak i kiedy możesz go odebrać. Telefon 506 337 059. Rejestracja czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 do 18:00.

Drenaż limfatyczny w Be Active

Drenaż limfatyczny może być stosowany dwojako. Zarówno w stanach chorobowych jak i profilaktyczny zabieg zwalczający cellulit, ujędrniający skórę, wygładzający.

Zabieg w postaci drenażu limfatycznego ma na celu przyspieszyć i usprawnić krążenia chłonki.

Drenaż limfatyczny służy likwidacji obrzęków, a także skraca czas resorpcji siniaków czy opuchlizny po zabiegowej. Zapobiega chorobom wynikającym z obrzęków zastoinowych i zapalnych. Tempo drenażu limfatycznego jest bardzo wolne (ok. 10-15 ruchów na minutę). Jest także leczeniem wspomagającym przy mastektomii lub obrzęku limfatycznym występującym po chirurgicznym usunięciu węzłów chłonnych.

Masaż ten połączony z pewnymi technikami łącznotkankowymi i technikami masażu klasycznego, działa wyszczuplająco i ujędrniająco na ciało. Jest szczególnie polecany dla osób, które pragną ujędrnić skórę, usunąć toksyny oraz zwalczyć cellulit. Ma działanie odchudzające, pobudza krążenie krwi i limfy, poprawiając w ten sposób stan organizmu. Drenaż limfatyczny przyspiesza metabolizm.

1. obrzmienia o różnych przyczynach
  2. obrzęk po zabiegu liposukcji
  3. obrzęk pourazowy (skręcenia, stłuczenia, zwichnięcia)
  4. obrzęk pooperacyjny
  5. obrzęk lipidowy
  6. obrzęk przy schorzeniach reumatycznych, niedowładach
  7. obrzęk nabyty, samoistny wynikający z zaburzeń krążenia
  8. wtórny obrzęk limfatyczny po operacyjnym usunięciu guza wraz z usunięciem i/lub naświetleniem miejscowym węzłów chłonnych
  9. pomaga zwalczyć cellulit
  10. wspomaga odchudzanie i ujędrnia ciało
  11. regularnie stosowany wysmukla sylwetkę
  12. usuwa toksyny z organizmu

Jeżeli interesuje Cię ten rodzaj zabiegu - najszybciej zarezerwujesz wizytę KLIKAJĄC TU. Umów się do naszego fizjoterapeuty mgr Adama Kuk.

Pamiętaj, że jeżeli nie wiesz czy możesz skorzystać z tej formy zabiegu, możesz umówić się wcześniej na darmową konsultację i rozwiać wszystkie swoje wątpliwości.
Zapraszamy