Drenaż limfatyczny w Be Active

Drenaż limfatyczny może być stosowany dwojako. Zarówno w stanach chorobowych jak i profilaktyczny zabieg zwalczający cellulit, ujędrniający skórę, wygładzający.

Zabieg w postaci drenażu limfatycznego ma na celu przyspieszyć i usprawnić krążenia chłonki.

Drenaż służy likwidacji obrzęków, a także skraca czas resorpcji siniaków czy opuchlizny po zabiegowej. Zapobiega chorobom wynikającym z obrzęków zastoinowych i zapalnych. Tempo drenażu limfatycznego jest bardzo wolne (ok. 10-15 ruchów na minutę).

Jest także leczeniem wspomagającym przy mastektomii lub obrzęku limfatycznym występującym po chirurgicznym usunięciu węzłów chłonnych.

Masaż ten połączony z pewnymi technikami łącznotkankowymi i technikami masażu klasycznego, działa wyszczuplająco i ujędrniająco na ciało. Jest szczególnie polecany dla osób, które pragną ujędrnić skórę, usunąć toksyny oraz zwalczyć cellulit. Ma działanie odchudzające, pobudza krążenie krwi i limfy, poprawiając w ten sposób stan organizmu. Drenaż limfatyczny przyspiesza metabolizm.

Wskazania:

- obrzmienia o różnych przyczynach

- obrzęk po zabiegu liposukcji

- obrzęk pourazowy (skręcenia, stłuczenia, zwichnięcia)

- obrzęk pooperacyjny

- obrzęk lipidowy

- obrzęk przy schorzeniach reumatycznych, niedowładach

- obrzęk nabyty, samoistny wynikający z zaburzeń krążenia

- wtórny obrzęk limfatyczny po operacyjnym usunięciu guza wraz z usunięciem i/lub naświetleniem miejscowym węzłów chłonnych

- zwalcza cellulit

- usuwanie toksyn z organizmu

Jeżeli interesuje Cię ten rodzaj zabiegu - najszybciej zarezerwujesz wizytę KLIKAJĄC TU . Umów się do naszych fizjoterapeutów mgr Adama Kuk lub mgr Katarzyny Kowalczyk. Pamiętaj, że jeżeli nie wiesz czy możesz skorzystać z tej formy zabiegu, możesz umówić się wcześniej na darmową konsultację i rozwiać wszystkie swoje wątpliwości. Zapraszamy