Joga postnatalna w Be Active – dla mam z dziećmi do skończenia 1 roku życia

Drogie Mamy!

Wiem, jak trudnym zadaniem jest opieka nad niemowlakiem. Ciało regeneruje się po ciąży, wydaje się, że już nigdy nie będziecie mieć czasu dla siebie. Nierzadko dochodzi ból pleców i barków, a Wasza uwaga i tak nieustannie wędruje do dziecka. Sama mam trójkę dzieci, i co tu dużo mówić: pierwszy rok z niemowlakiem jest wymagający.
Dlatego właśnie dla Was – przygotowałam specjalny program jogi postnatalnej. Na zajęciach – będziemy wzmacniać i regenerować ciało. Zadbamy o mięśnie dna miednicy (to te, które są mooocno osłabione po ciąży), zrelaksujemy się, porozciągamy, uwolnimy napięcie i wzmocnimy barki, szyję i plecy. To wszystko w luźnej, miłej atmosferze :-)

Na zajęcia zapraszamy z dziećmi. Dzięki temu poćwiczycie, a dziecko będzie tuż obok. W każdej chwili można je nakarmić, przewinąć czy przytulić, gdyby była taka potrzeba.

Zabierzcie ze sobą wygodny strój do ćwiczenia. Maty, kostki, paski i relaksujące woreczki na oczy, będą na miejscu. Dla dziecka – weźcie kocyk, aby móc położyć maluszka na macie.

Forma zajęć:
Spokojna i łagodna. Będziemy kroczek po kroczku wracać wspólnie do formy. Grupy nie są liczne, więc będzie czas na indywidualne poprowadzenie w ćwiczeniu każdej z Was. Wykorzystamy różne narzędzia jogi: pracę z oddechem, koncentrację, uważność, i inne, aby kompleksowo się Wami zająć.

Dla kogo?
Dla mam po odbyciu połogu – czyli po 6-8 tygodniach po porodzie naturalnym i po ok. 10-12 tygodniach po cięciu cesarskim. Dobrze porozmawiać z ginekologiem, czy faktycznie jest już czas na rozpoczęcie ćwiczeń po porodzie.
Jeśli chcesz przyjść bez dziecka – również zapraszam.

pozdrawiam i zapraszam na zajęcia Ola Uruszczak