Problemy kobiece

Logo Przemyle kilka Matki Osteopatkijpg

Kolejne dolegliwości z którymi możesz sobie poradzić dzięki wizycie w Be Active to problemy głównie kobiece.

Zaliczamy do nich:

- problemy z nietrzymaniem moczu. Mogą pojawić się w ciąży, po ciąży, po zabiegach operacyjnych, po intensywnym treningu czy z wiekiem, na skutek opadania narządów rodnych.
Tutaj oprócz terapii, świetnie sprawdza się ćwiczenia dna miednicy. Dowiesz się jak wzmacniać, ale także jak rozluźniać ten obszar. Pomoże Ci to nie tylko w terapii/profilaktyce nie trzymania moczu ale także może wyeliminować problemy bólowe dolnego odcinka kręgosłupa czy bóle w obrębie szyi.

- problemy ciążowe takie jak bóle kręgosłupa, rwa kulszowa ale także drętwienia rąk czy spuchnięte, obolałe nogi. Postaramy się także przekazać Ci parę informacji o treningu dna miednicy czy profilaktyce rozstępu mięśnia prostego brzucha.

Pamiętaj, że jeżeli Twój lekarz nie widzi przeciwwskazań na masaż/ terapia dla kobiet w ciąży jest świetną formą relaksu i profilaktyki wielu dolegliwości.
Wiem bo sama korzystam

- po ciąży warto odwiedzić nasz gabinet w celu zasięgnięcia porad jak wrócić do aktywności z przed ciąży, uniknąć powikłań takich jak problemy z blizną czy to po cesarskim cięciu czy po nacięciu krocza. Ocenimy jak miewa się Twój mięsień prosty brzucha. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, pokażemy Ci jak poradzić sobie z tym problemem.

- bolesne miesiączki mogą być wynikiem urazu kości krzyżowej przebytego nawet w dzieciństwie lub wystąpić po cesarskim cięciu czy intensywnym porodzie naturalnym.

- problemy z cellulitem/uczucie ciężkich, zmęczonych nóg - tutaj skuteczny okaże się drenaż limfatyczny lub intensywny masaż. Pozwoli on na poprawę krążenia w obrębie kończyn dolnych eliminując skutki zastojów limfy.

- zmęczenie/ przemęczenie / napięciowe bóle głowy. W dzisiejszych czasach każdy z nas potrzebuje chwili relaksu tylko dla siebie. Polecamy masaż PREMIUM trwający 2 godziny! Pomoże on ukoić nadszarpnięte nerwy I uwolnić napięcia z ciała

Pamiętaj że :
- konsultacje w Be Active są darmowe i zawsze możesz zapytać Nas, czy jesteśmy w stanie Ci pomóc.

POWRÓT DO BLOGA - KLIKNIJ