Lepiej zapobiegać niż leczyć

przemyleniafizjomamy_2jpg

Kochani

Jeżeli jesteście już po urlopie i czujecie się jakby wspomniany odpoczynek był dawno, dawno temu. Może czas zadbać o swoje ciało regularnie?

Jeżeli jesteś rodzicem, który cały urlop spędził na bieganiu za swoja pociechą i mimo że głowa odpoczęła, to plecy i kark mają się nie najlepiej, umów się na wizytę już dziś! Zadbaj o siebie kompleksowo. Oprócz odpoczynku fizycznego, Twój organizm potrzebuje regeneracji fizycznej.

Mamy w Be Active dwugodzinny Masaż Premium, który kompleksowo zregeneruje Twoje nogi, plecy, kark czy ręce. Podczas tego masażu jest wystarczająco dużo czasu, aby rozmasować i zrelaksować wszystkie te części ciała, które wymagają dodatkowej uwagi.

A może w tym roku nie udało Ci się wyjechać lub bieżące sprawy nie dają Ci się wyciszyć? Może jesteś w ciąży i zaczynasz dzień z bólem pleców?

Pamiętaj, że regularne dbanie o swoje zdrowie zarówno fizyczne jak i psychiczne pozwoli Ci uniknąć wielu kłopotów zdrowotnych w przyszłości.

Profilaktyka nie jest niestety mocną stroną większości z nas. Pamiętajmy jednak, że lepiej zapobiegać niż leczyć.
Czasem niewielkie symptomy takie jak:

- częste napięcie mięśni karku,

- niewielkie kłucie czy pobolewanie dolnych pleców,

- sztywność którą z rana musisz rozchodzić,

- bóle i zawroty głowy,

- drętwienia rąk

I wiele innych bagatelizowanych przez lata / miesiące problemów, mogą być początkiem przewlekłych, poważnych dolegliwości, którym możesz zawczasu zaradzić?!

Skonsultuj z nami swój problem.

Terapeuci w Be Active pomogą Ci dobrać odpowiednią terapie, aktywność, a także wdrożyć codzienną profilaktykę w domu i w pracy.

POWRÓT DO BLOGA - KLIKNIJ